diumenge, 1 de novembre del 2009

QUI ÉS ELL?



Tot i que fa pràcticament poc que el conec, ell és una persona que transmet tranquilitat i confiança. És una persona pacient però alhora va per feina.
És molt extrovertit i obert. M’ho va demostrar des del primer dia que el vaig conèixer. Ell es va acostar i ens va preguntar els noms i d’on erem. S’em va fer estrany, ja que normalment sempre sóc jo qui ho preguntu. També es pot comprovar, ja que coneix a molta gent de Barcelona i de molts altres indrets.
El primer dia ja ens vam conèixer bastant, ja que just després de presentar-nos vam estar parlant una llarga estona mentre l’acompanyava en un lloc.
L’Àngel sobretot, és molt transparent i fàcil agafar-li confiança.
Li agrada compartir les seves experiències a la vida i anècdotes viscudes.

Un gran somriure el defineix com una persona alegre i de la broma.
M’he fixat que sempre va amb màniga curta, fins i tot en dies poc calorosos, segurament perquè està acostumat amb un clima més fred.
Ell és del Pirineu i practica snow sempre que pot. També li agrada molt el bàsquet, i fins fa poc el practicava sovint. Com he pogut comprovar també li agrada ballar.
Cal destacar que mai l’he vist amb rellotge, cosa que demostra que es un despreocupat per el temps. Ho ha demostrat alguns dies , ja que no ha arribat massa alhora a classe. Tot i així, és una persona complidora i alhora implicada en cada moment i circunstància.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada