dimecres, 21 d’octubre del 2009

Els millors mestres

Un dels professors que em va marcar especialment va ser per la seva implicació i l'ajut que vaig rebre per part de ell molt important.

Durant un temps no vaig poder assistir a classes per certs problemes que m'ho van impedir. Conseqüentment em vaig perdre molt de temari, especialment en l'assignatura de matemàtiques. Aquesta, com tots sabem, és una assignatura totalment pràctica en que és essencial l'assistència a classe.
Duran la meva absència es va donar un temari important i complex, vaig arribar bastant desconcertat.

Vaig anar a parlar amb el professor de la matèria però em va dir que no tenia temps per explicar-me el temari i em va dir que m'espavilés. Per suposat el resultat de l’examen no va ser massa bo.

El professor d’una altre assignatura es va preocupar i em va preguntar per els resultats, aquest es va disposar a explicar-me i invertir temps del seu per ajudar-me.
Segurament ho podien haver fet tots els professors, però l’actitud, la proximitat i la vocació d’aquest professor va fer que finalment entengués a fer els problemes i aprovés les matemàtiques d’aquell any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada